نقد و بررسی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ
تاوان سکوت
نقد و بررسی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ
شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 22:54 | بازدید : 424 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit و اطلاعات مربوط به ویژگی و عملکرد کلی این محصول را قصد داریم در این مقاله به طور کلی به بررسی آن بپردازیم. دنیای ویپینگ یکی از صنایع جدید در زمینه دخانیات است که در چند سال گذشته توانسته طرفداران و متقاضیان بسیار زیادی را به خود جلب کند. این موضوع را نباید فراموش کرد که جدید بودن و استفاده همزمان از تکنولوژی در فناوری ساختاری این محصول از ویژگی‌های اساسی این عرصه به حساب می‌آید. سالانه تعداد بسیار زیادی ویپ و ایجوس توسط کمپانی‌های مختلف به بازار معرفی می‌شود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این دستگاه‌ها به لطف عملکرد و فعالیت گسترده خود در شرایط و مشخصه‌های مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

برخی از این محصولات برای استفاده روزانه و برخی دیگر ممکن است به صورت مقطعی مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع را نباید فراموش کرد که کارایی و عملکرد کلی هر محصولی بر اساس مشخصه‌های ساختاری خود می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی کلی درباره عملکرد و توانایی  ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit را مورد بررسی قرار دهیم. دانستن اطلاعات کلی درباره این محصول می‌تواند توانایی شما را برای انتخاب یک ویپ به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی درباره ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit

ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit یکی از برترین محصولات تولید شده توسط کمپانی معروف و پرطرفدار گیک ویپ است که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن وجود طراحی بسیار زیبا و خلاقانه است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این ویپ مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه و آسیب می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند از ویپ در شرایط و مشخصه‌های متفاوت استفاده کنند. این موضوع را نباید فراموش کرد که میزان ویپینگ ایجاد شده توسط این محصول می‌تواند لذت بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. سختی بدنه و همچنین طراحی دلنشین این محصول از ویژگی‌های اصلی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit است که می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب به حساب بیاید.

عملکرد کلی و کارایی این ویپ مورد تایید طیف گسترده‎‌ای از ویپرها و نشریات مختلف است که تا به اینجای کار رتبه و ارزش قابل توجهی از این نشریات و ویپرها به دست آورد. از نظر عددی بسیاری از نشریه‌ها از عدد 100 عدد 95 را به دست آورده که به عنوان یک ویپ عدد و رتبه بسیار عالی در میان رقبای خود به حساب می‌آید. باتری 18650 میلی آمپر در ساعت، ظرفیت 4 میلی لیتری تانک ایجوس، میزان وات 5 تا 100 واتی، وزن 112 گرمی و . . . از ویژگی‌های ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit به حساب می‌آید. کارایی سیستم اجرایی و وزن بسیار سبک این ویپ از ویژگی‌های کاربردی و ساختاری این محصول است. البته قیمت مقرون به صرفه این ویپ را نباید فراموش کرد. می‌توانید GeekVape Aegis Solo Kit را از فروشگاه ویپرزکو نیز خریداری کنید.

این ویپ با میزان توان 100 وات و اندازه کوچک آن می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده به حساب بیاید که دارای تانک Cerberus sub-ohm است. از نظر طراحی بیرونی این ویپ می‌توان گفت که ساختار چرمی لاستیکی این ویپ می‌تواند جدا از عملکرد عالی می‌تواند طرح بسیار زیبایی را به خود به ارمغان آورد. همچنین صفحه نمایش این محصول باعث می‌شود به راحتی از آن استفاده کرده و از اطلاعات ویپ خود باخبر شوید. تنها ایرادی که می‌توان به ساختار کلی ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit گرفت این است که باتری خارجی این محصول 18650 میلی آمپر در ساعت ظرفیت دارد. این در حالی است که در بسیاری از محصولات تولید شده توسط برند گیک ویپ و نمونه ایجیس، باتری‌ها ظرفیتی برابر با 26650 میلی آمپر در ساعت دارند.

با این که ویپ ایجیس سولو گیک ویپ GeekVape Aegis Solo Kit اندازه بسیار کوچک‌تری نسبت به سایر محصولات تولید شده در کمپانی گیک ویپ و برند ایجیس دارد، با این حال ضد آب بوده و ساختار چرمی لاستیکی نیز در آن وجود دارد که جدا از عملکرد مطلوب، طراحی زیبا و دلنشینی دارد که استفاده از این محصول را بیش از پیش بهتر می‌کند. ماد این ویپ دارای چیپست AS در ساختار داخلی خود است که همین موضوع باعث می‌شود بتوانید تا حد ممکن حتی توان بالای 100 وات را نیز برای ویپینگ برای دستگاه فراهم کرد. در داخل کیت این دستگاه، تانک از نوع Cerebus وجود دارد همچنین دو نمونه کویل از نوع 0.3 اهم در این کیت موجود است که در عمل ویپینگ نقش به سزایی دارند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 1617
:: بازدید سال : 9856
:: بازدید کلی : 171160